Subskrybuj nas i otrzymaj 10% rabatu na zakupy!

PAYPO – NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

W jaki sposób mogę zapłacić za swoje zamówienie w PayPo?

Wybierz najbardziej dogodną dla Ciebie formę płatności: przelew bankowy, przekaz pocztowy lub szybką płatność online. Dla Twojej wygody numer konta do wpłaty przesłany będzie e-mailem wraz z potwierdzeniem zamówienia. Wszystkie istotne informacje znajdują się również w specjalnym panelu klienta na stronie PayPo.

Ile to kosztuje?

Absolutnie nic. Jeżeli zmieścisz się w terminie i zapłacisz za swoje zakupy w ciągu 30 dni, kwota zamówienia pozostanie taka sama.

Co się stanie, jeżeli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

Bez obaw! Kwota twojego zamówienia zostanie automatycznie rozłożona na 4 korzystne raty. O wszystkim zostaniesz stosownie powiadomiony, a szczegóły dotyczące spłat ratalnych sprawdzisz w swoim Panelu Klienta na stronie PayPo.

Czy korzystanie z PayPo jest bezpieczne?

Oczywiście, że tak. Cały proces zakupowy z wykorzystaniem płatności odroczonej PayPo jest w pełni zautomatyzowany, a wszelkie przetwarzane dane są odpowiednio zaszyfrowane.

Czy muszę przygotować jakieś dokumenty?

Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy, że podczas składania zamówienia podasz dane wymagane do realizacji zamówienia oraz swój numer PESEL. Nie musisz podawać żadnych danych do swojej karty kredytowej lub debetowej.

Jaka jest maksymalna wartość zamówienia w przypadku płatności z PayPo?

Możesz skorzystać z płatności odroczonej PayPo, jeżeli wartość Twojego koszyka nie przekroczy 1000 zł.

Czy mogę skorzystać z płatności PayPo jeżeli dokonuję zakupu na firmę?

Niestety nie. Płatność PayPo skierowana jest wyłącznie do klientów indywidualnych.

Jak mogę skontaktować się z PayPo?

Możesz skontaktować się z PayPo telefonicznie, poprzez e-mail lub pocztą tradycyjną:
+48 22 333 74 60, info@paypo.pl
PayPo Sp. z o.o., ul. Domaniewska 37